+36 20 218 4855

 

info@urbanpets.hu

 

Szállítási és Fizetési Feltételek

Termékeinket igyekszünk a lehető leggyorsabban átadni a futárszolgálatnak, hogy ők 3 munkanapon belül kiszállíthassák azt a vásárlóknak.

Ha készlethiány miatt csak pár napos késéssel tudjuk átadni a csomagot, telefonon vagy e-mailen értesítjük a vásárlóinkat.

Szállítási és Fizetési Információk

Milyen fizetési módok vannak?

Utánvét (azaz készpénzes fizetés futárnak): rendelésed ellenértékét a kiszállítást végző futárnak is kifizetheted. Ekkor egy olyan elismervényt kapsz majd, amely egyszerre igazolja a csomag átvételét és a fizetés tényét. Utánvét díja: 300 Ft.

Barion bankkártyás fizetés: Ingyenesen és regisztráció nélkül fizethetsz a bankkártyáddal, egy 100%-ig biztonságos weboldalon. Az Urbanpets webshop a bankkártya adataidhoz nem fér hozzá, mert a tranzakciót a Barion a saját weboldalán hajtja végre.  https://www.barion.com/hu/

Közvetlen banki átutalás: Amennyiben ezt az opciót választod, a rendelés folyamán kapott bankszámlaszámra lehet kifizetni a rendelésed ellenértékét. Amikor az összeg beérkezett, azonnal nekiállunk rendelésed feldolgozásának.

Mikor kapom meg a megrendelt terméket?

A kiszállítás várható ideje 2-3 munkanap.

Ha délig feladod rendelésedet, mi másnap átadjuk azt a futárnak, a futárszolgálat pedig az azt követő napon kézbesíti a csomagot neked.

Amennyiben MOMO terméket rendelsz, kérlek vedd figyelembe, hogy a MOMO termékek egyedi megrendelés alapján készülnek, ezért itt hosszabb, 3-6 munkanapos a szállítási határidő.

Mennyi a szállítás díja?

Webshopunkban 10 000 Ft értékig, minden termék szállítási díja 980 Ft

10 000 Ft feletti vásárlás esetén, nem számítunk fel szállítási díjat. 

Van ingyenes szállítás?

Igen, amennyiben 10 000 Ft feletti értékű a rendelésed, a házhozszállítás díját mi álljuk.

Mi történik, ha a futár érkezésekor nem vagyok a megadott szállítási címen?

A csomagokat munkanapokon, 9-18.00 között szállítják ki a futárok.

A rendeléskor megadott e-mail címre a futárszolgálat e-mailt küld a kézbesítés várható időpontjáról, továbbá a megadott telefonszámon a futár felveszi a kapcsolatot a címzettel.

A futár megkérdezi a szomszédot/kollégát, hogy átveszi-e Önnek a csomagot. Ha nincs olyan szomszéd/kolléga, aki átvenné, a DPD visszaviszi a csomagot a depóba (vagy a központba) és a következő munkanapo(ko)n megkísérli másodszorra vagy harmadszorra is kézbesíteni.

Ha a futár nem tudja a megadott címen kézbesíteni a csomagot, egy értesítőt hagy a kézbesítési kísérletről. Az értesítő tartalmazza a csomagátvevő szomszéd/kolléga nevét vagy ennek hiányában a DPD ügyfélszolgálat telefonszámát.
Ha a futárszolgálat nem tudja első alkalommal kézbesíteni a csomagot, akár még további két alkalommal is megkísérli a kiszállítást.
A DPD belföldön a feladást követő munkanapon kézbesít, hétfőtől péntekig. A csomagokat közúton szállítják, ahol az esetleges útlezárások vagy az extrém időjárás késéseket okozhatnak. A honlapon közölt szállítási idők tájékoztató jellegűek.

Amennyiben szeretné, a csomagértesítőn szereplő szám megadásával, az első sikertelen kézbesítési kísérlet után az egyedi igényeinek megfelelően alakíthatja csomagja kiszállítását.

Bővebb információ: https://www.dpd.com/hu_privatugyfelek

Csomag nyomon követés:
https://netcsomagom.dpd.hu/login

 

Honnan tudom, hogy hol tart a csomagom?

A rendeléskor megadott e-mail címre a futárszolgálat e-mailt küld a kézbesítés várható időpontjáról, továbbá a megadott telefonszámon a futár felveszi a kapcsolatot a címzettel.

Csomag nyomon követés a DPD visszaigazoló e-maljében kapott csomagszámmal:
https://netcsomagom.dpd.hu/login

Ha a futár nem tudja a megadott címen kézbesíteni a csomagot, egy értesítőt hagy a kézbesítési kísérletről. Az értesítő tartalmazza a csomagátvevő szomszéd/kolléga nevét vagy ennek hiányában a DPD ügyfélszolgálat telefonszámát.

Amennyiben szeretné, a csomagértesítőn szereplő szám megadásával, az első sikertelen kézbesítési kísérlet után az egyedi igényeinek megfelelően alakíthatja csomagja kiszállítását. Bővebb információ: https://www.dpd.com/hu_privatugyfelek

Ha a DPD felületén sem találja csomagját, keressen minket Facebook Messengeren keresztül. 

 

Külföldi címre kérhetem a szállítást?

Sajnos jelenleg Magyarországon kívülre nem tudunk kiszállítani. Arra kérünk, hogy megrendeléskor csak is kizárólag magyarországi címet adj meg nekünk. Ellenkező esetben sajnos törölnünk kell a megrendelést.

Van nálatok pénz visszafizetési garancia?

Igen, 100%-os pénz vissza fizetési garanciát vállalunk, ha a termékkel nem lennél maradéktalanul elégedett, és 14 napon belül visszaküldöd nekünk.

Hogyan tudom nektek visszaküldeni a terméket?

Kérlek, vedd fel a kapcsolatot velünk az info@urbanpets.hu-n, a Tárgy mezőbe írd be, hogy Visszaküldés és segítünk.

A visszaküldést megelőzve kérnénk a termék számláját bemutatni, ezzel igazolva, hogy a vásárolt terméket tényleg tőlünk vetted.

Kit terhel a visszaküldés költsége?

Termék visszaküldése, a vásárló költségeden történik.

Ha visszaküldtem a terméket, mikor kerül a pénzem visszautalásra?

A termék visszaküldése után vállaljuk, hogy a termék visszaérkezésétől számított 15 napon belül, megjelölt bankszámládra a termék vételárát visszautaljuk.

Milyen terméket tudok visszaküldeni, annak milyen állapotban kell lennie, ahhoz, hogy visszavegyétek?

A visszaküldött termék nem lehet megrongált. Ha a termék kipróbálásra került, akkor azt eredeti csomagolásában és sértetlenül kell visszajuttatnod hozzánk, így tudjuk visszautalni a 100%-os vételárat a termék átvizsgálása után. Ha a fenti kritériumok nem teljesülnek sajnos nem tudjuk visszautalni a vételárat, így a termék a költségeden újra kiszállításra kerül.

Mikor nem tudom nektek visszaküldeni a terméket?

A vásárlást követő 14-ik napon túl, illetve ha a fenti kritériumoknak nem felel meg a termék.

Ha lenne más garanciális kérdésem, hova tudok fordulni?

Kérlek írj nekünk levelet a info@urbanpets.hu-ra, és nagyon szívesen segítünk ha lenne kérdésed.

lásd továbbiakban ÁSZF

A kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja, MNB engedély száma: H-EN-I-1064/2013

Bankkártya adatai áruházunkhoz nem jutnak el.